Dag 3 - USS Midway en downtown - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van mapidun62 - WaarBenJij.nu Dag 3 - USS Midway en downtown - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van mapidun62 - WaarBenJij.nu

Dag 3 - USS Midway en downtown

Door: Marion

10 Mei 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Om 6 uur wakker, om 7 uur aan het ontbijt en om half 8 al in de auto richting centrum. We zijn gek. Vanavond gaan we echt wat later naar bed. We zijn vandaag naar het vliegdekschip USS Midway geweest. Geweldig. En bijna alle deuren waren open. Een audiotour voert je langs 3 dekken en de bridge. Overal stonden oud gediende die uitleg gaven als je dat wilde. Als je ooit in San Diego bent moet je dit zeker niet overslaan!
Niet normaal hoe groot zo'n schip is. Op het vliegdek stonden diverse vliegtuigen en helikopters die je ook allemaal van binnen mocht bekijken. We zijn bijna 4 uur bezig geweest om alles goed te zien.Trap op, trap af. Je loopt ongemerkt toch heel wat kilometers.

Toen we naar buiten liepen, zijn we richting centrum gelopen. Veel home less mensen gezien. Triest. We hebben wat gewinkeld - en ja Manueel - er was een Gap. Volgens het internet zou er geen baby Gap zijn, maar die was er toch. En ik had de lijst niet bij me........Maar dat heeft ons niet tegengehouden om toch iets te kopen.

Ondertussen gaan onze voeten protesteren tegen al dat gewandel. Dus zijn we in het house of blues wat gaan drinken. Ik vroeg voor een likeurtje. Amaretto. 2 slokjes in een glas, meer was het niet. Prijs $ 9,00. Boing! Dat is $ 4,50 per slok. En daar komt nog tax bij. Dat drink je ook geen hele avond haha. Ik zal hier dus niet dronken worden.

Toen het hele eind terug gewandeld naar de auto en koers naar de Walmart voor een salade. Lekker gegeten. Morgen Balboa park en Old town.

• 10 Mei 2015 - 11:24

Dolly:

Fijn dat ze alle deuren hadden opengezet voor je. Hoefde je ze niet te forceren :-).

• 10 Mei 2015 - 11:44

Desiree:

nou jullie lopen wat af......marion wat de alcohol betreft veel meer slokken zul jij niet nodig hebben ;-)