Dag 9 - op weg naar Wickenburg - Reisverslag uit Wickenburg, Verenigde Staten van mapidun62 - WaarBenJij.nu Dag 9 - op weg naar Wickenburg - Reisverslag uit Wickenburg, Verenigde Staten van mapidun62 - WaarBenJij.nu

Dag 9 - op weg naar Wickenburg

Door: Marion

16 Mei 2015 | Verenigde Staten, Wickenburg

Vandaag is de ultieme droom van elke vrouw - en de absolute nachtmerrie van iedere man: winkels zover je kijken kunt. Ha, heerlijk!

Onze schoondochter heeft een wens: Black Opium van YSL. We zijn geweest bij de walmart, dillards, macy's, sears en de 2 parfumeriezaken. Nergens verkopen ze Black Opium. Wel gewone opium, maar geen zwarte versie. De dame van Dillards zegt dat er in Scottdale een mall is - de fashion square, daar heb je Esphora en die verkopen Black Opium. Wij naar Scottsdale. Om een heel lang verhaal kort te maken: nadat we alle winkels hadden gehad (inclusief Esphora) kregen we bij Nordstrom te horen dat deze parfum een hit is in Europa! In Amerika is hij nog niet te koop, op dit moment alleen online te bestellen. Tja, toen waren we 6 uur verder, platvoeten gelopen en mijn arme Pietje...................Ik vind het allemaal niet erg. En ik moet eerlijk zeggen dat Piet ook zonder mokken en morren meegegaan is.

En Manuela, we proberen het in Las Vegas weer eens. Wellicht is hij dan ook hier te koop. We houden het voor je in de gaten. Gelukkig was er wel een baby Gap. Leuke winkel is dat toch. Daar weer wat mooie dingen gekocht. We moeten, als het zo door gaat, nog een babykoffer kopen voor al dat babyspul. Maar dat geeft niks, niets is te veel voor ons 1e kleinkind. Niets......helemaal niets.

Als we uiteindelijk de mall uitlopen regent het. We hebben de auto even verderop staan. Hoe dichter we bij de auto komen, hoe harder het regent. We zitten net in auto als me toch een stortbui losbarst. De lucht is gelijk zwart en het onweert behoorlijk. Op de highway is het dan ook stapvoets rijden. Het mooie van de Amerikaanse highways is dat je rondom de steden een baan hebt waar je alleen op mag rijden als je met 2 personen of meer in de auto bent. Dat is de meest linkerbaan. Dus wij rijden op die baan lekker langs de file. Niet al te hard, want er zijn 2 ongelukken gebeurt met alleen flinke blikschade.

Om 18 uur komen we aan in ons hotel in Winckenburg. We hebben in het voorbij rijden al gezien dat het er een beetje westernachtig uitziet. Dat gaan we na het douchen even bekijken. Lijkt ons leuk. Voor u is het dit, ik ga jullie verlaten.

Tjuus.

• 16 Mei 2015 - 09:58

Desiree:

arme piet ik heb medelijden met je(dus niet)na al die wandelingen is winkelen zeker ook leuk