dag 10 via Watson lake naar Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van mapidun62 - WaarBenJij.nu dag 10 via Watson lake naar Sedona - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van mapidun62 - WaarBenJij.nu

dag 10 via Watson lake naar Sedona

Door: Piet

17 Mei 2015 | Verenigde Staten, Sedona

Gisteravond in de plaatselijke saloon een paar Amerikaanse biertjes gedronken terwijl Marion zich tegoed deed aan een glas orange jus.
Na het ontbijt en onze dagelijkse watsapp verkeer met het thuisfront zetten we koers naar Sedona. via de 89a. deze slingert zich een weg door de bergen deze weg mag zich met recht een senic by way noemen.
Onderweg doen we Prescott aan, een stad welk ontstaan is tijdens de goldrusch. we lopen over de wiskey row deze straat heeft zijn naam de danken aan de grote hoeveelheden saloons die er waren in de good old day.
Halverwege de rit ligt Watson lake een kunstmatig aangelegd meer wat begin 1900 is aangelegd t.b.v. irrigatie.
Hier wandelen we wat over de rotsen en picknicken we .
Op weg naar Sedona wordt de lucht donkerder, en voordat we Sedona binnen rijden begint het wederom flink te regenen.
Helaas is er nu geen saloon in de buurt dus wordt het vanavond na de pizzeria een boek lezen.

• 17 Mei 2015 - 14:19

Dolly:

He Marion, Tim Holtz nog gezien in Prescott?