Dag 1 aankomst - Reisverslag uit Banning, Verenigde Staten van mapidun62 - WaarBenJij.nu Dag 1 aankomst - Reisverslag uit Banning, Verenigde Staten van mapidun62 - WaarBenJij.nu

Dag 1 aankomst

Door: Marion

08 Mei 2015 | Verenigde Staten, Banning

Om half 5 vanochtend zaten we in de auto. Karel en Desiree hebben ons naar Schiphol gebracht. Toevallig moesten zij haar zus en zwager komend uit Amerika ophalen. Dat kwam goed uit. Was het een rijden. Ons afzetten en Jim en Janet ophalen. Met een half uur vertraging gingen we om half 11 de lucht in. Na een vlucht van 9162 kilometer en bijna 11 uur zijn we vanmiddag geland op LAX. De douane ging goed en niet lang na de landing zaten we in de shuttle naar Alamo. Daar kregen we een Ford nog wat - ik zal morgen kijken welk type - maar het is in ieder geval weer een dikke pimpbak - om in de woorden van mijn schoondochter te blijven.
Een goede anderhalf uur rijden voor onze eindbestemming van vandaag: Banning. Jonge wat een verkeer daar in Los Angeles. 8 banen en druk......maar ik had een heel goede chauffeur. Piet blijft altijd zo lekker kalm. Die laat zich niet gek maken. Dat heb je wel nodig in zo'n drukte.

Nog even langs de walmart voor de boodschappen (koelbox, tupperware dozen en brood). En voor Piet naar de Columbia store voor wandelbroeken. Hij heeft zich 2 gekocht - on sale. Da's mooi meegenomen.

Het hotel - Holiday Inn is oke. Mooie grote kamer. Enige minpunt - geen overgordijnen voor de ramen. Vreemd! Morgen ontbijten en dan richting Joshua tree NP. Dan via Anza Borrego naar onze eindbestemming San Diego. Daar zullen we 3 nachten blijven.

Geen foto's vandaag - was niet zo veel bijzonders onderweg. Wij gaan bijna slapen. We zien ons morgen weer. Hoi.

• 08 Mei 2015 - 11:01

Desiree:

hey jullie 2 wereldreizigers,

gelukkig alles goed gegaan en staan jullie weer op de grond,slaap lekker en ik blijf je volgen.

grtz aus holland

• 08 Mei 2015 - 15:57

Duncan En Manuela En ...:

Ik wil een foto zien van die bak! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wij laten de rest hier wat weten. Geniet er van!

• 08 Mei 2015 - 17:04

Dolly:

Blij dat de heenreis goed is gegaan. En leuk dat je een blog bijhoudt. Dat is leuker dan af en toe een apje. Geniet en ik geniet mee.